Om klubben

Klubb
News article image

Kjære frivillige og medlemmer av Dale Idrettslag,

Når vi nå nærmer oss sommersesongen, er det på tide å reflektere over alt vi har oppnådd sammen i løpet av første halvår.

Med en blanding av stolthet og takknemlighet ønsker vi å rette en spesiell takk til dere alle for den utrolige innsatsen og det brennende engasjementet som har vært utvist gjennom hele året.

Frivillige er ryggmargen i Dale Idrettslag.Det er ingen hemmelighet at det er dere, våre dedikerte frivillige, som er den virkelige drivkraften bak suksessen til Dale Idrettslag.Uten deres utrettelige arbeid, hadde vi ikke vært i stand til å gjennomføre våre mange aktiviteter, turneringer og arrangementer.

Enten dere har stått på sidelinjen som trenere og lagledere, organisert arrangementer eller bidratt på annet vis, har deres innsats vært uvurderlig.Det er deres lidenskap og dedikasjon som skaper et trygt og positivt miljø for våre unge utøvere.

Vi håper at dere tar denne ferien som en mulighet til å lade batteriene, nyte tid med familie og venner,og kom tilbake med fornyet energi. Vi håper på en ny sesong med spennende utfordringer og muligheter.

Våre medlemmer utgjør hjertet i Dale Idrettslag.Uten dere hadde ikke klubben eksistert.Fra de yngste som blir med på sin første idrett, til dem som har vært med i en årrekke, er hver og en av dere med på å forme identiteten til Dale IL.

Vi er stolte av mangfoldet og fellesskapet vi har i klubben, og det er dere som gjør det mulig for oss å tilby et bredt spekter av aktiviteter og idretter.

Vi setter stor pris på deres engasjement, både på og utenfor banen.

Vi vil også uttrykke vår dypeste takknemlighet til våre generøse sponsorer og givere.Deres økonomiske støtte og samarbeid har vært avgjørende for å opprettholde og utvikle våre aktiviteter.

Deres bidrag er en viktig for vårt idrettslag.

Det har vært en krevende periode med stengt fotballbane og klubbhus.Vi jobber med en trygg løsning samme med kommunen.

På vegne av styret i Dale Idrettslag, ønsker vi alle våre frivillige og medlemmer en riktig god sommerferie. Nyt den velfortjente pausen, og kom tilbake med ny energi og motivasjon. Takk for alt dere gjør for klubben – sammen er vi sterke!

Med sportslig hilsen,
June