Voss cup - håndball

30. april 2024

Håndball

Dale IL stilte med to lag på voss cup

Denne helgen deltok gutter 2011 og 2012 i den årlige Voss Cup for håndball, et arrangement preget av tøffe og jevne matcher. Til tross for sterk konkurranse, viste guttene en bemerkelsesverdig evne til å arbeide sammen som et team, noe som var tydelig både på og utenfor banen.

Lagets samhold var en av de mest fremtredende styrkene gjennom hele turneringen. Dette samholdet kom tydelig frem i de jevne kampene hvor hvert medlem bidro til å støtte hverandre, uansett resultat. Deres evne til å opprettholde positivitet og entusiasme er en klar styrke for dem.

Utover kampene, hadde laget også anledning til å delta i sosiale aktiviteter. En tur til vossabadet, hvor guttene hadde det kjempegøy og fikk en velfortjent pause fra kampene.

Populariteten til våre lag var tydelig denne helgen. Så populære var faktisk guttene at andre lagledere måtte hente sine spillere fra vårt lag sitt rom for å få dem til sengs. Denne populariteten vitner om den vennlige og åpne atmosfæren guttene i Dale il bidro til under hele arrangementet.

Det var en kveld med disko for deltakerne, og våre spillere var blant de mest energiske. Denne kvelden ga ikke bare spillerne en sjanse til å slappe av og ha det gøy, men også å knytte bånd med spillere fra andre lag, noe som fremmer en følelse av fellesskap og vennskap på tvers av lagene.

Custom image

Guttene har vist seg som en fantastisk gjeng som tar vare på hverandre og utviser stor sportsånd. Deres innsats og entusiasme på banen, kombinert med deres samhold og sosiale aktiviteter utenfor banen, gjorde dette til en minneverdig helg for alle involverte. Vi ser frem til fremtidige turneringer med stor optimisme og stolthet over hva disse unge idrettsutøverne kan oppnå sammen.

Takk til Voss håndballklubb for et flott arrangement.