E-sport Alliansen

13. august 2024

e-sport

🎮 Dale IL tar et stort steg videre innen e-sport🎮

Vi er begeistret over å kunne dele nyheten om at Dale IL nå offisielt har blitt medlem av E-sport Alliansen!

Med dette medlemskapet tar vi et betydelig skritt fremover i vårt arbeid med å kunne tilby e-sport som en del av vårt klubbtilbud.

Vi er nå en av over 120 klubber i Norge som er en del av denne voksende alliansen!

Vi fortsetter arbeidet med å få på plass et solid e-sport tilbud, og vi vil komme med mer informasjon så snart alt er klart.

Vårt mål er å skape et inkluderende og engasjerende miljø for alle som er interessert i e-sport. Som medlem av E-sport Alliansen, vil vi snart kunne tilby:

• Organiserte treninger og konkurranser innen ulike spill for alle aldersgrupper
  • Spennende arrangementer og turneringer som samler spillere og supportere fra hele landet.
  • Utviklingsmuligheter både på og utenfor skjermen, med fokus på lagspill, strategi, og tekniske ferdigheter.

Dette er bare begynnelsen, og vi gleder oss til å se hvor denne reisen vil ta oss.